200409. Back on track damn it!

Jag ber verkligen om ursäkt för mitt "lilla" avbrott. Inte bara till er, utan till mig själv också. Eller nej. Jag själv borde ha ett jävla kokstryk för att jag inte höll min diet och inte heller tränade. Skam!

Men nu jävlar kör vi igen, motivationen är tillbaka på topp och jag är taggad som faan!!


Frukost: -
Lunch: Kassler med annans och potatismos. Broccoli.
Mellanmål: Två äpplen.
Middag: Smothie.

Intag brutto: 491
Intag netto: -93
Motion: Promenader, som vanligt. 9.8 km.
Steg: 13 502

Ska mäta mig lite senare, och väga.
Förresten, ska ge er liten uppdatering om S strax. Känns som att det behövs.

LoveM.

KOMMENTAR
Namn: Sandra

tack! :) texten är på latin och betyder "vad vore jag utan dina andetag"

2009-04-20 @ 22:00:42
Blogg: http://jiggly.blogg.se/

Din kommentar!

Vad heter du?
Stalker?

Mail? (publiceras ej)

URL/Blogg?

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0