210409. Agian.

Hejsan hoppsan bloggisar!
Allt bra med er?  Med mig är det bra, faktiskt.
Lovade ju både det ena och det andra igår, höll det inte. Men ska skriva allt nu så ni är uppdaterade!

Frukost: -
Lunch: Stekt lax med potatis och broccoli. Fyfan vad jag Ä L S K A R lax.
Mellanmål: Äpple och mandarin. En smörgås.
Middag: Smothie.

Intag brutto: 595
Intag netto: 70

Motion: Gissa tre gånger? Haha. Promenixer damn it!
Steg:  11 134

Jag kan bättre, fan jag kan bättre. Men, suget satte in och jag har feeeeeeeeeeta vattenblåser under båda fötterna. Bortförklaringar!

M

KOMMENTAR
Namn: Jen

Det är sant, men man måste ju inte vara helt besatt av att gå ner i vikt. Men det är coolt att du har bestämt dig för det och gör det :)

2009-04-21 @ 19:10:51
Blogg: http://janai.blogg.se/
Namn: sora :)

Fin o intressant blogg du har! =)

Kolla gärna in min med o kommentera tack:)



Ha det bäst, Puss puss <3

2009-04-22 @ 00:17:05
Blogg: http://soraahamiid.webblogg.se/

Din kommentar!

Vad heter du?
Stalker?

Mail? (publiceras ej)

URL/Blogg?

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0