Uppdatering om S!

Vi börjar from the top.
S och jag var "på g" förut, som det så fint heter. Eller det var i alla fall det jag trodde.
Han höll på och berätta hela tiden om sitt psykotiska ex, om att han var glad för att han hade träffat sin gamla flamma en dag och så vidare.
Hans ex var verkligen ett pucko, otrogen mot honom fyra gånger, med hans bästa kompis också.
Jag trodde att man aldrig tar tillbaka en sådan vidrig person, men tydligen.
Han har massor av texter om henne på bilddagboken bland annat, om hur "hon är den enda som passar i deras duett" and so on.
Jag vet hur fjantigt det låter med bilddagboken, haha trust me. Men det är ändå seriöst.


Anywho.

Nu håller han på och skriver till mig igen, som om vi var back on track. Han vill att jag ska komma över till honom och kramas. Han säger att han blir ledsen när jag inte ringer/skriver/smsar/säger att vi kan ses.
Han ger mig alla tecken på att vi är "på g" igen.
Men fan. Jag vet ju inte om det är så, eller om det är så han är, hans personlighet och att han samtidigt är tillsammans med sitt ex.
Jag vill ha svar!
Jag kan faktiskt leva med svaret "vi kan bara vara vänner". Det kan jag fan. Men då vill jag veta om det är så också, eller om det kan bli mer.
Jag vill mer, alla dagar i veckan. Men samtidigt blir jag glad över att bara ha honom som vän, och det räcker gott och väl för mig.

Så, snälla bloggisar. What to fucking do? Jag behöver erat råd nu. Men, jag vill inte höra att jag bara ska fråga honom. That I can't.



KOMMENTAR
Namn: Jen

Verkar som han är "fast" i den här tjejen du skriver om, dom har varit ihop ganska länge kan jag tro? Så hon är bara en trygghet för honom, alltså han vill inte släppa henne för då har han inget "stadigt" att alltid gå tillbaka till. Ge honom en chans, charma honom så han vill ha dig istället, men STÄLL KRAV på han. Och om du bestämmer dig för att försöka med honom så ha alltid i tanke, att alla killar är idioter! LIte brutalt kanske, men det är sant. Förr eller senare kommer det fram. Men tills det gör det så bara fråga han rätt ut vad han vill ha av dig. Vänskap eller förhållande? lyckat till :)

2009-04-22 @ 08:19:03
Blogg: http://janai.blogg.se/

Din kommentar!

Vad heter du?
Stalker?

Mail? (publiceras ej)

URL/Blogg?

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0